Yine ‘en sevilen’ e-ticaret markası

MediaCat dergisinin geleneksel hale gelen ve Ipsos Türkiye tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması’na göre Trendyol, E-Ticaret kategorisinde ülkemizin “Lovemark”ı olarak seçildi.

Türkiye’nin farklı şehirlerindeki tüketicilere sorulan sorularla şekillenen Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması’nda değerlendirmeler, “akla gelen ilk marka olma”, “duygusal yakınlık”, “beklenti ve ihtiyaçları karşılama açısından marka performansı”, “vazgeçilmeyecek kadar sevilen marka olma” kriterleri üzerinden yapılıyor. Trendyol, e-ticarette tüketiciye sunduğu yüksek standarttaki müşteri deneyimi ile, 2024 yılı için tüm bu kriterlerde en sevilen marka olarak işaret edildi.Trendyol, E-Ticaret kategorisinde değerlendirmelerin yapıldığı 2021, 2022 yıllarında da üst üste Türkiye’nin Lovemark’ı olarak seçilmişti. Araştırmaya göre her yıl puanını yükselten Trendyol, ticaretin dijitalleşmesine öncülük ederken, sosyal fayda sağlayan projelerle toplumun ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştiriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

googleyandexforumtrfrmtrmetin2 pvp serverlerforumtr knight onlinetakipçi satın alinstagram takipçi satın algerçek takipçi satın altakipçi satın aljetfilmizleanime izlehd film izlepubg mobile ucpubg mobile uc satın aluc satın alucmobile legends elmasmlbb elmasmlbb elmas satın albrawl stars elmasvalorant vpvalorant vp satın albaklavavozoliqostakipçi satın alinstagram takipçi satın alucuz takipçi satın algerçek satın algalatasaray biletbeşiktaş biletfenerbahçe biletpassolig bilethotel management software selçuksports selçuksports selcuksportssandviç panel sandviç panel sandviç panel paslanmaz çelik paslanmaz çelik paslanmaz çelik kutu/demir profil kutu/demir profil kutu/demir profil trapez sac trapez sac trapez sac lazer kesim lazer kesim lazer kesim karabük habervadicasinodedektörikinci el dedektörsamsun halı sahamykotempmailtemp mail