Yine ‘en sevilen’ e-ticaret markası

MediaCat dergisinin geleneksel hale gelen ve Ipsos Türkiye tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması’na göre Trendyol, E-Ticaret kategorisinde ülkemizin “Lovemark”ı olarak seçildi.

Türkiye’nin farklı şehirlerindeki tüketicilere sorulan sorularla şekillenen Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması’nda değerlendirmeler, “akla gelen ilk marka olma”, “duygusal yakınlık”, “beklenti ve ihtiyaçları karşılama açısından marka performansı”, “vazgeçilmeyecek kadar sevilen marka olma” kriterleri üzerinden yapılıyor. Trendyol, e-ticarette tüketiciye sunduğu yüksek standarttaki müşteri deneyimi ile, 2024 yılı için tüm bu kriterlerde en sevilen marka olarak işaret edildi.Trendyol, E-Ticaret kategorisinde değerlendirmelerin yapıldığı 2021, 2022 yıllarında da üst üste Türkiye’nin Lovemark’ı olarak seçilmişti. Araştırmaya göre her yıl puanını yükselten Trendyol, ticaretin dijitalleşmesine öncülük ederken, sosyal fayda sağlayan projelerle toplumun ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştiriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

instagram türk takipçi satın al instagram takipçi satın al instagram garantili takipçi satın al dizipal likit sosyal medya yönetimi influencer marketing firma rehberi smm panel smm panel cheapest smm panel takipçi al kadın kolyeleri hacklink izmir avukat hacklink hacklink panel bosch yetkili servis vozol pubg mobile uc valorant vp mobile legends elmas mlbb elmas
kayganlaştırıcı jel